Sunday, August 5, 2012

[Şaka] Bir Bilgisayar Mühendisi'la Evlenmeyin :D


Sadece şaka ............. Bir Bilgisayar Mühendisi'le Evlenmeyin :D

Kocası: (işyerinden geç dönen) "İyi akşamlar sevgilim .... Şimdi oturum açıyorum"
Karısı: Yiyecek getirdin mi?
Kocası: Hatalı komut veya dosya adı.
Karısı: Ama sabah söyledim
Kocası: Sözdizimi hatası. Abort?
Karısı: Benim yeni TV ne olacak?
Kocası: Değişken bulunamadı. . .
Karısı: En azından, bana Kredi Kartını verirsin, biraz alışveriş yapmak istiyorum.
Kocası: Paylaşım ihlali. erişim engellendi
Karısı: Beni seviyormusun veya sadece bilgisayarları seviyorsun ya da sadece komik olmanın yapiyorsun?
Kocası: Çok fazla parametre. . .
Karısı: Ben senin gibi bir salak evli olduğunu büyük bir hataydı.
Kocası: Veri türü uyuşmazlığı.
Karısı: Sen işe yaramazsın.
Kocası: Bu Varsayılan göre bulunuyor.
Karısı: Senin Maaş ne olacak?
Kocası: Dosya kullanımda. . . Daha sonra deneyin.
Karısı: Aile içinde benim değeri nedir.
Kocası: Bilinmeyen Virüs

No comments:

Post a Comment