Saturday, June 30, 2012

Cüzdan Yok

Dün (Cuma) 29 Haziran 2012
Her Cuma ben dükkan'a gidiyorum. Kocam yardım etmek için, çunku o cuma namazına gidecek.
Herşey hazırladım, öğlen yemek pişirdim. gitmeden önce para alacağım cüzdanım da. Cüzdan çantam içinde normalde ama o zaman cüzdan çantam içinde yok. Nereye gitti bu cüzdan? bir yere gitmedim, kızım'a şüpheleniyordum çunku geçen akşam o çantama karıştırmış, birşey aldı çantam da, ama ne bilmiyordum.

Kocam'a aradım, bu haber vermek için. O da kızdı çunku cüzdan da benim ikamet defterim ve kızımın kimlik içinde (resmi evraklar yani). O kızım'a sormak gerek dedi. Bende cami ya gittim çunku o zaman kızım camidaydı (Kuran Kursunda).

Bende sordum kızım'a "nerede benim cuzdan? sen karıştırdın dün benim çantam". Meğer o bir yere saklamış benim cüzdan. geri döndüm evime cüzdan almak için. sonra dükkan'a gittim.

No comments:

Post a Comment